piątek, 8 lipca 2016

Cześć wszystkim

Wiem,że dawno mnie tu nie było...Bardzo Was za to przepraszam,ale po prostu kilka mięsięcy temu zuważyłam,że na moim blogu jest coraz mniej wyświetleń I komentarzy pod rozdziałami,więc uznałam, iż moje opowiadanie przestało już was interesować. Chciałam dodać ostatni rozdział w którym zakończe moją historie...Jednak nie miałam serca tego zrobić. Nie chciałam przerywać historii Gwen. Postanowiłam,że zostawie to bez zakończenia, aby każdy kto znajdzie to opowiadanie I się w nie wkręci mógł sam wymyślić co będzie dalej. Jednak dziś postanowiłam,że wejde na mojego bloga I zobacze co słychać. Po tak dużej przerwie zaskoczyła mnie liczba wyświetleń! Było ich bardzo dużo,a przcież tak długo byłam nieaktywna! To oczywiście sprawiło mi wielką radość. Normalnie chce mi się płakać(nie wiem dla czego).Mam dla Was propzycje...Jeśli chcecie bym nadal pisała to opowiadanie to napiszcie komentarze pod tym postem. Chce zobacyć ile osób jest chętnych bym wznowiła to opowiadanie. A może wolicie, abym przeniosła je na Wattpada? Piszcie w komentarzach :)                     

                                                                                         Karolina



                                        

8 komentarzy:

  1. Pisz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odkryłam to opowiadanie dzisiaj i przeczytałam wszystko na raz
    uważam że jest świetne
    pisz dalej bardzo chętnie przeczytam kolejne rozdziały
    nie rezygnuj z powodu wyświetleń pisz dla tych co to czytają nie przejmuj się wyświetleniami
    uszczęśliw te grupkę ludzi która to czyta
    mam mam nadzieję że niedługo dodasz kolejne rozdzialy

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz chociaż jakie masz plany. Mamy wyczekiwać rozdziału czy pogodzić się z zakończeniem tej histori ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wiem co robić. Zastanawiam się nad przeniesieniem opowiadania na wattpada...

      Usuń
    2. Naprawdę nie wiem co robić. Zastanawiam się nad przeniesieniem opowiadania na wattpada...

      Usuń